close



Ooooooooohh
哦 哦 哦
Ooooooooohh
哦 哦 哦
Can you feel me
你能否感覺我
When I think about you
當我思念你時
With every breath I take
我對你朝思暮想
Every minute
每時每刻
No matter what I do
不管我做些什麼
My world is an empty place
我的世界空空蕩盪
Like I've been wonderin the desert
猶如我已在沙漠里左右徘徊
For a thousand days ( ohhuh )
一千多天了(哦)
Don't know if it's a mirage
不知道如果這是海市蜃樓
But I always see your face, baby
但我是能瞥見你的面容 寶貝
I'm missing you so much
我對你無比思念
Can't help it, I'm in love
情不自禁 我陷入愛河
A day without you is like a year without rain
沒有你的一天好像一年沒下過雨
I need you by my side
我需要你伴我左右
Don't know how I'll survive
不知道我該如何生活
A day without you is like a year without rain
沒有你的一天好像一年沒下過雨
Ohhohoh, Woooaaahh woaahh
哦 哦 哦 哦 哦 哦
The stars are burning
星星開始熊熊燃燒
I hear your voice in my mind ( it's in my mind )
你的聲音縈繞在我心頭 (縈繞心頭)
Can't you hear me calling
你聽見我的呼喚嗎?
My heart is yearning
我的內心無比渴望
Like the ocean that's running dry
猶如即將乾涸的海洋
Catch me I'm falling
當我崩潰時請拯救我
It's like the ground is crumbling underneath my feet
感覺腳下的大地在搖搖欲墜
Won't you save me
你會拯救我嗎?
There's gonna be a monsoon
雨季即將來臨
When you get back to me
當你重回我身邊
Ohhhh baby
哦 哦 寶貝
I'm missing you so much
我對你無比思念
Can't help it, I'm in love
情不自禁 我陷入愛河
A day without you is like a year without rain
沒有你的一天好像一年沒下過雨
I need you by my side
我需要你伴我左右
Don't know how I'll survive
不知道我該如何生活
A day without you is like a year without rain
沒有你的一天好像一年沒下過雨
Ohhohoh, Woooaaahh woaahh
哦 哦 哦 哦 哦 哦

So let this drought come to an end
讓這場乾旱快點結束吧
And may this desert flower again
希望沙漠重新恢復生機
I'm so glad you found me
你能尋覓到我 我欣喜若狂
Stick around me
與我永不分離
baby,baby,baby,whoaa
寶貝 寶貝 寶貝 呼
It's a world
這個世界
No wonder
毫無驚奇
With you in my life
如果生活裡沒有你
So Hurry baby, Don't waste no more time
抓緊時間寶貝別再浪費光陰別再遲疑
And I need you here
我需要你在這陪伴我
I can't explain
我難以言喻
But a day without you
但沒有你的一天
Is like a year without rain
猶如一年沒有下雨
Ohhohoh
哦 哦哦
I'm missing you so much
我對你無比思念
Can't help it, I'm in love
情不自禁 我陷入愛河 
                                                                                                                                                                               

arrow
arrow
    全站熱搜

    KQ1547SK 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()