How you choose to express yourself
你要如何表白
It's all your own and I can tell
都由你自己選擇,我只能說
It comes naturally, it comes naturally
愛情來的那麼自然,嗯~理所當然
You follow what you feel inside
跟隨自己內心的感覺
It's intuitive, you don't have to try
就是直覺,你不必嘗試
It comes naturally, mmmm it comes naturally
愛情來的那麼自然,嗯~理所當然
And it takes my breath away
它奪走我的呼吸
What you do, so naturally
你所做的,都那樣的自然

You are the thunder and I am the lightning
你是雷聲而我是閃電
And I love the way you know who you are
我愛上你自信的模樣
And to me it's exciting
對我來說那是多麼令人興奮
When you know its meant to be
當你知道一切都是命中注定
Everything comes naturally,
一切都是那樣自然
 it comes naturally
愛情來的理所當然
When you're with me, baby
當你在我身旁,寶貝
Everything comes naturally,
一切都是那樣自然
 it comes naturally
來的那麼理所當然

Bay bay baby
寶貝

arrow
arrow
    全站熱搜

    KQ1547SK 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()